keskiviikko 19. lokakuuta 2011

edit: me be a heading. a pretty heading.

Ahh mikä laatulehti tuo MeNaiset onkaan (ja kröhkröh, miksi luin sitä? No se nyt vaan oli siinä auki.. Syytä sitä!). Mutta asiaan! Lehdestä löytyi jotain niin huikaisevan kultturellia ja verbaalisesti lahjakasta, että olihan se pakko laittaa tännekin.

Runo Applen laitteille
(ala MeNaiset)

On mulla jeesuspuhelin ja läppärissä omppu, oon aito mäkki-ihminen enkä mikään tonttu/
Vaikk´läppäristä maksoinkin vähintäänkin tonnin, mun puhelimen äppsiks saa virtuaalipommin/
Siis Applen kaikki kama on, se on vaan niin ihkuu, ipodi ja ipadi, ne erotiquee tihkuu/
ja pc-mäen tyypit voi imee vaikka pamppuu, mä suutelen ja halin vain mun sikasiistii omppuu/
Ja Applen leiri muutenkin, me ollaan tosi fiksui, vaik saadaan jostain laatikoista järjettömii kiksui/
Nokia on junteille ja Microsoft on kauhee, tää mielipide on jalo ja tietty ainoo oikee/
Nyt mä lähden mäkkikauppaan kunnioittaa Stevee, ja osta lisävarusteita, tonni kaks kai menee



Olen sanaton. Taas kerran. Istuin juuri ennen tätä löydöstäni katsomassa Liviltä "kakskyt ja risat"-sarjaa, jossa 25 vuotiaat naiset kertoivat miten hurjan hankalaa on sovittaa yhteen työura Wallstreetin lakifirmassa ja perheen 3 pientä lasta. (Olen tainnut saada turhimmat sarjat-listalleni uuden ykkösen.) Ohjelmassa naikkoset pähkäilivät tulevaisuuttaan ja ottivat kovia paineita siitä että Amerikoissa keskimääräinen muksunhankkimisikä on 25. No minä en ainakaan ota mitään paineita aikuisuudesta, jos MeNaiset lehdessä, jota olen pitkään pitänyt kolme-nelikymppisten kotimammojen ajanvietteenä, on tuollaista tekstiä. Ei MITÄÄN paineita.

Jos haluatte muuten kuulla hyvää musiikkia, niin painakaa "click to play all audio posts" tuosta alareunassa kelluvasta vihreästä palkista.

Ja hyviin uutisiin! Basilikani on kasvanut ja suorastaan kukoistaa! Olen höpötellyt sille kuulumisiani lähes päivittäin (kyllä, syyslomani on ollut niin mielenkiintoinen..). Mutta Hän varmasti ilostuisi jos keksin sille nimen. Ehdotuksia?




Makrokuvien ottaminen kukista. Kuinka monta kertaa olenkaan vannonut sitä vastaan. Ja nyt, mitä kamerasta löytyi? Tadaa, kukkakuva.


5 kommenttia:

  1. Nää on niin hyvin kirjotettuja ja hauskaa luettavaa nää sun postaukset :D Oikeesti, kiitos sulle tästä blogista! JA noi biisit mitä tos alapalkissa on on kans tähän asti ollu oiikein hyviä.

    Mutta vai nimi basilikalle? Yksinkertaisesti: BASIL.

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon ihanasta kommentista:) Täytyy yrittää pitää musiikin tasoa yllä;) ja Basil, tottakai!! Miksen tuota itse keksinyt.. Täytyypä käydä kertomassa sille sen uusi nimi..

    VastaaPoista
  3. Ihana toi banneri! Ihastuin heti ensisilmäyksellä :D lukijaksi --->

    http://falling-without-tears.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. mua varmaan väsyttää tai jotain mutta aloin nauraa tolle runolle ihan hirveesti :D

    VastaaPoista
  5. Henriikka-: Jee, lukijat on aina tervetulleita:)

    elppu: joo, myönnetään, sua luultavasti väsytti:D

    VastaaPoista