tiistai 5. helmikuuta 2013

Lat. Laiskimus Laiskimus

Miten saamaton voi ihminen olla? Uskon että olen jo melko lähellä pohjaa. Minulla VOISI olla kiire kirjoutusten, koeviikon, synttäreiden, muiden kouluhommien, työnhaun ja sen sellaisen kanssa, mutta ei, eipä minulla oikeastaan ole. Luen kirjoja, hengailen koneella, katson leffoja. Enkä tee mitään mistä jäisi merkki maailmaan. Ohhohoijakkaa.

Paitsi että olen kerännyt en-tiedä-pitäisikö-itkeä-vai-nauraa-sarjaani uuden sattumuksen. Olimme perjantaina menossa limpalle (todellakin, uskokaa tai älkää, olimme nimittäin molemmat autolla liikkeellä) kaverin kanssa paikalliseen räkälään, ja kaivoin jo valmiiksi esiin ajokorttini. Kuinka ollakaan, portsari rupeaa epäilevästi silmäilemään kuvaani (hiusten värjäys, silmälasien poisto ja sivujakaus tekevät ilmeisesti ihmeitä) eikä meinaa päästä minua sisään. Kunnes paikalle saapuu pelastava enkelini, hieman ulkomaalaistaustaan vivahtavan näköinen jäpikkä, joka taputtaa portsaria olalle jo tokaisee "Hei camoon, sehän näyttää ihan mun äitiltä! Päästä se nyt sisään." Johon portsari hymähtää ja päästä minut hieman vastahakoisesti sisään. Se on aina kiva tulla verratuksi jonkun äitiin.

Terveisiä peräkylästä,
-H the Babyface-



Haluan.



Krääsää



Lisää krääsää



Tuntematon sotilas pyörä



Tajuttoman hieno



Twilight-pyörä.. Jokaisen koviksen must-hankinta.




Sirppi! Ihan selvä sirppi, eikö?
Sieppi! Idiota! 


 Vähän oli populaa



Joutsenliina



Belissimo! Eli ei mun leipomaa.



Lumpeenkukkaliina


4 kommenttia:

  1. Twilight pyörä.................. .___.

    VastaaPoista
  2. Jep.. Selvästi koko messujen vetonaula (y)

    VastaaPoista
  3. Sieppi, se on sieppi :DDD sirppi on nii ku kuunsirppi ;)))

    VastaaPoista
  4. VOI EI MIKÄ MOKA! Siis ihan oikeesti, MINÄ, (lähes) vannoutunut HP-fani.. SIRPPI? Noh, tää menee kyllä samaan kategoriaan ku se, että kirjotin äikän vastaukseen kontekstin sijasta konsepti.. Dumbass.

    VastaaPoista