maanantai 24. syyskuuta 2012

Wanted Dead or Alive

Löysin tänään mun lampusta pienen ötsyn joka päästi kummallista ääntä. Ajattelinpa sitten tarkistaa että mikä ötökkä se on.. Nyt, 45 min myöhemmin ja muutaman tuholaissivuston läpikäyneenä en usko että mä nukun enää koskaan. (Enkä muuuten edes tiedä mikä se ötökkä on!)
Aika säälittävää, myönnetään. Mä oon jopa tehnyt tän kerran aiemminkin! Mulla on selvästi joku masokistijuttu tässä menossa, kun tää täytyy tehdä tietyin väliajoin. Nyt mä oon ihan varma että mun päässä ryömii kaikki Suomen tuholaisötökät ja sänky on täynnä niitä ja olen tehnyt itselleni pitävän suursiivouslupauksen. Kamalaa.
Ja mä en vieläkään tiedä mikä se on.

Se on pieni, lentävä ja ruskea. 6 jalkaa (takaraajat pidemmät), läpinäkyvät siivet (vartaloa pidemmät) ja litteä kroppa.

Ihan vaan muuten vaan.

Ja tässä on muuten kuva. Satuin räpsäsemään.


Jos sattumalta tunnistit niin kerro ihmeessä!


Epätoivon partaalta,
-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti