torstai 25. lokakuuta 2012

Maailma on ihmeellinen paikka

Sain pari viikkoa sitten viestin matkahuollolta että minua odottaa siellä paketti. Vaikka en ollut tilannut mitään. No unohdin asian autuaasti kunnes sain tänään viestin että uskollinen pakettini odottaa minua edelleen ja jos en nyt heti hae sitä alkaa vuokramittari raksuttaamaan 6,40e/päivä hyllypaikasta. Joten köyhtymisen uhalla juoksin tänään hakemaan sen ystävälliseltä tantalta tiskin takaa. Yllätys ei olisi voinut olla suurempi: 4 kilon isohko keltainen kova paketti käärittynä valtavaan määrään elmukelmua. Ensimmäinen oletus oli (tietysti) että siellä on huumeita! 4 kiloa! Sitä rahamäärää.. Mutta ei, tarkemmin katsottuna elmukelmun läpi pilkisti "Pedigree -koiran ehdoilla". Ja ihan totta, käärimisen jälkeen paketista paljastui 4 kiloa koiranruokaa. MITÄ? Meillä ei edes ole koiraa.

No mutta, ainakin tämän vuoden joululahjaongelmat on ratkaistu.



Ensihuuman jälkeen olen keksinyt kolme mahdollista syytä tähän pientä maailmaani järkyttävään tapahtumaan:

1) Olen osallistunut kilpailuun jonka olen unohtanut ja voittanut tuotteet sieltä. Toisaalta, miksi ei minulle ole tullut mitään ilmoitusta?

2) Joku muu on osallistunut kilpailuun ja ovat lähettäneet palkinnon väärälle ihmiselle (joopa joo)

3) TÄMÄ ON HUIJAUS! Kohta saan 400e laskun kotiin. Ja minä kun menin jakelemaan pikkupusseja oikeille koiraihmisille, oivoi..


Ja vielä mainostusta meidän opiskelijakunnan hallituksen blogille!
Hei me blogataan


Laskua jännityksellä odotellessa,
-H-

2 kommenttia: