sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Horoskoopit

En usko. Mihinkään. Edes horoskooppeihin.
Olen hengellinen ja intuitiivinen kalat, mikä kuva luonnettani äärimmäisen hyvin.
Seuraavaksi traagisia luonnepaljastuksia, ei suositella herkemmille lukijoille.

"Kala-lapsi syntyy hyvin usein vaikean tai epätavallisen synnytyksen kautta, kuolemaa koskettaen."
   - Jeap. Pulpsahdin ulos parissa tunnissa, siinä iltasella, ihan normaalia kautta. Ei mitään traagista.

"Kalat ovat kiinnostuneita kaikista "henkimaailman" asioista ja usein itse kokevat yliaistillisia kokemuksia, näkevät enneunia ja omaavat parantajan kykyjä."
   - Tämän takia olenkin kiinnostunut biologiasta ja kemiasta ja jossain määrin fysiikasta, ja selittelen ihmisille pullonkaula-ilmiöitä ja hybridisaatiota. TOISAALTA pienenä mä "pelastin" ikkunaan lentäneitä lintuja (=suljin ne kenkälaatikkoon ettei kissat syö.) Lasketaanko se parantajan kyvyiksi?

"Ongelmien kasaantuessa Kalat sitten helposti vaipuu itsesääliin ja masentuu. --  Alkoholi ja huumeet ovat ongelma Kaloille useammin kuin yhdellekään muulle aurinkomerkille."
    - No onpa masentavaa. Yritän aina hoitaa ongelmat heti, mutta olen kyllä käynyt baarissa. Monta kertaa. Ei taida yhden käden sormet riitt.. Ei, kyllä ne sittenkin riittää.

"Herkkyys tekee Kalat haavoittuvaiseksi, mutta samalla äärimmäisen rakastettavaksi. Hänellä on paljon erilaisia ystäviä - hän on ennakkoluuloton, kärsivällinen ja aidosti avoin kaikelle erilaisuudelle."
   - Voi kunpa. Ihailen suurissa määrin ennakkoluulottomia ihmisiä ja yritän aina nähdä asiat avoimesti mutta valitettavasti taidan onnistua siinä aika harvoin. Olen usein ilkeä ja ajattelematon ja kaveripiirini rajoittuukin ihmisiin jotka jotenkuten kestävät minua.

"Kalat on todella huomaavainen kumppani, joka saa partnerinsa pyörälle päästään intuitiivisuudellaan ja salaperäisyydellään."
   - Mmm-hmm. Mä olen se tyyppi joka röhnöttää himassa sohvalla ja kattoo telkkaria, muistaa hääpäivän kyseisenä aamuna ja unohtaa synttärit. Luultavasti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti