tiistai 17. heinäkuuta 2012

The Day the Earth Stood Still

Sarjassamme "The Most Awkward Conversations"

Tapahtumapaikkana sukumökki. Paikalla minä, isä, serkku, sukulaistyttö ~9v ja hänen isänsä.
Puhuttiin siinä niitä näitä ja äkkiä tyttö katsoi minua ja kysyi "Helena, kuka sun poikaystävä on?". Siihen sitten  muutama hassunhauska "No niin, hehheh, kuka se nyt on"-heitto miehiltä, ja minä vastaan odotetusti kiertelevästi "no onpas kaunis sää tänään" ja lopulta sanon "ei kukaan". Tyttö ihmettelee suuresti ja kysyy "varmasti?". Sanon että "IHAN varmasti. Olen ihan varma." 
Siihen tyttö: "Eihän se voi olla. Kyllä ton ikäisellä kuuluu olla poikaystävä!" 
En voi sanoin kuvailla sitä kiusaantunutta hiljaisuutta. Se pääsi ehdottomasti top10 listan ykköseksi. 
Siihen hänen isänsä yrittää hyssytella tytärtään joka edelleen väittää kivenkovaa ettei se voi olla mahdollista että on näin vanha muttei ole poikaystävää. Tyttö oli vuoren varma asiasta.
Oli varmasti rankkaa kuulla totuus.

Apua.
Mä tunnen itteni ihan vanhaksi piiaksi.
Masentavaa.

-H-















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti