maanantai 5. syyskuuta 2011

Tyhmä kun on

Kuinka joku voi olla näin tyhmä? Mulla on semmonen ongelma, että kipeänä mun toinen korva menee lukkoon. Viimeksi kun näin kävi, kyllästyin siihen viikon odottelun jälkeen ja menin terkkarille anomaan apua. Se sano että ota antihistamiini. No minähän otin, ja se autto, uskomatonta kyllä! Asiaan: mulla meni taas korva lukkoon, ja ajattelin että otanpa tuosta Heinixin. Eipä ollu juotavaa missään lähellä, mutta ajattelin että mikäs tässä, niin pieni pilleri että kyllähän tuo menee alas pelkällä kuolalla. No menihän se, mutta kuinkas kävikään? Mulla on ihan karmea olo! Hirveä oksetus/polte päällä! Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, niinhän sitä sanotaan..


Jostain syystä mulle on ilmestyny tämmönen ihmeellinen käsityövimma. Tai no, mä oon innostunu pikku-pussukoista ja kangaskasseista. Mä etin monta päivää kukkaron "leukoja", ja vihdoin pitkän etsinnän jälkeen löysin niitä kohtuulliseen hintaan semmosesta paikasta ku http://www.kouluelektroniikka.fi/ Sain sen käsityksen että se myy tuotteita pääasiassa kouluille, mutta sieltä ne löyty halvalla joten päätin tilata. En kadu:) Nyt pitää enää laittaa vähän ideoita paperille. Ja löytää kankaita ja ompelukone.. Ostin samantien myös pötkylän magneetteja.. Ja siinä onkin jo joululahjat kasassa. Saa nähdä mitä noista saa nyt väkrättyä, kuvaa tulee sitten.





Nyt takaisin Porvoonjoen pariin, seuranani vain Spotify..


-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti