tiistai 19. maaliskuuta 2013

Get Up and Play Bingo

Nyt on pakko ihan jopa pahoitella etten minä ryökäle ole kirjoittanut mitään aikoihin. Voisin valehdella että yo-kirjotuksiin lukemisen lomassa en ole ehtinyt edes vilkaisemaan tietokoneen ruutua, mutta todellisuudessa olen istunut facebookin ääressä viimeiset kolme viikkoa lähes tauotta. Ja olen jäänyt koukkuun baarissa käymiseen. En ilmeisesti omaa minkäännäköistä itsekuria, sillä tunnun aina jäävän koukkuun kaikkeen. Toivottavasti tämä(kin) on ohimenevää..

Ja kirjoitukset. Suoraan sanoen en ole lukenut yhtään. Tai no, olen tehnyt n. 10 matikan kertaustehtävää ja lukenut puolet sekä 1 että 2 kemian kirjasta. Eli siis en yhtään. Huomenna on matikka. Ja minä en edes ole paniikissa. Istun apaattisena ja yritän vältellä sukulaisteni toiveikkaita silmiä kun he kysyvät miten lukeminen on sujunut. Miksi olen koskaan edes ajatellut pyrkiväni eläinlääketieteelliseen?

Ja mikä säätäkin vaivaa? Nyt pitäisi olla jo moottoripyöräkelit, ei 15 astetta pakkasta.

(Post Scriptum, kylläpä klassista musiikkia kuunnellessa tulee masentunutta tekstiä)




















Life sucks and then you die,
-H-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti