lauantai 14. huhtikuuta 2012

Adversa

Tais tulla tää Perjantai 13. vähän viiveellä mun kohdalle..
Juhlittiin sukulaisen pyöreitä vuosia Rafael's Stake Housessa, ja parin maukkaan maksan palasen jälkeen lähdin ajelemaan kyytiläisiä kotiinsa. Siinä sitte matkan varrella oli nuori tyttö ajanu ojaan (sillä oli oli kortti kuukausi, että en tiedä onko mulla mitään oikeutta nuoreks sanoo..) auton katolleen, ja kömpi sieltä just ihan shokissa ulos kun ajettiin siitä ohi. Pysähdyttiin sitte tietysti auttamaan ja soitettiin 112 kautta ratsuvoimat paikalle. Tyttö oli siinä vähän shokissa, ja täytyy myöntää että omakin jalka vähän värisi ku päästiin lähtemään pois sieltä.. Onneks autossa ei ollu ketään muuta, eikä tytöllekkään käyny mitään. Loppu hyvin, kaikki hyvin siis :)

Sen lisäks mä oon vaan lukenu mun uutta lempisarjaa Sookie Stackhousesta englanniks. Mä en tiedä miten mä voin enää jatkaa mun elämää, kun sain viimesen osan joka mulla (no oikeesti Annella, ei mulla oo yhtään osaa englanniks!) on luettua loppuun..

-H-







Sain miljoona Barbababaa pääsiäisenä!









Plantaasit edistyy :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti