tiistai 6. joulukuuta 2011

Sosiaalisen elämän nollataso

Kyllä Leijonakuningas on sitte ihana! Se tuo mieleen niin paljon lapsuuden muistoja.. Niin mitä minä teen perjantai-iltana, kun kaikki muut ihmiset ikävuosilta 10-70 bilettävät jossain pikkujouluissa? Katson Disney-leffoja VHS:ltä (tiedättehän, se sellainen musta paksu suorakaiteen muotoinen pökkelö jossa pyörii nauha sisällä). Ja teen sen vielä niin paljon mieluummin. Ja mieleen muistui myös jännittäviä asioita, kuten se, että jos kannessa lukee "puhumme suomea", siinä tosiaan puhutaan suomea, eikä sitä voi valita pois.. Terveisiä Mensasta vaan.
Ja löysin taas lähes sattumalta uuden hyvän kirjan nimeltä Luukaupunki. Ihan mahtava! Nyt vain seuraavaa osaa lainamaan-->
Ne sano aamulla uutisissa että nyt on satanu ensilumi tännekin.. Mä olin ihan fiilingeissä ja menin ikkunaan.. Hitot siellä mitään ollu. Ei läikkääkään. Mä en enää ikinä luota uutisiin.

-H-


Hyvää synttäriä Suomi


Ehkä yks eksoottisimmista ruuista mitä oon maistanu,
ihan vaan senki takia että tota tosiaan kutsuttiin saaatiks vielä senkin jälkeen
kun siihen oli lisätty monta kerrosta kananmunaa,
kalaa, mätiä, sipulia ja paahdettua leipää..



Ps. en usko jumalaan



Älyttömän hyvä juustokakku.. Ihan taivaallinen



Otettu dösästä, matkalla Helsinkiin



Maailman hienoin riippukeinu/matto/verkko



Selvää rasismia. Ihan selvää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti